Shopping Cart

close

Geen producten in je winkelwagen.

Return to shop

Shopping Cart

close

Geen producten in je winkelwagen.

Return to shop

Bezorgen

Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling bezorgd?

Via DHL.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@speelburg.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?

Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trac Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Omdat wij een klein familie bedrijf zijn proberen wij alle pakketten op dinsdag te verzenden. Hierdoor kan het zijn dat je wat langer op je pakket moet wachten. Heeft het echt spoed, neem dan contact met ons op, dan kunnen wij kijken of wij hier iets aan kunnen doen.

Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen

Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Mochten zij je bestelling niet hebben aangenomen, neem dan gerust contact op met ons via 06-37144718 . We helpen je graag verder.