Shopping Cart

close

Geen producten in je winkelwagen.

Return to shop

Shopping Cart

close

Geen producten in je winkelwagen.

Return to shop

Bestellen

Betaalmethoden

Bankoverscrijving

Tijdens het bestelproces krijgt u een instructie hoe u, het verschuldigde bedrag van uw bestelling, naar ons over kunt maken.

Pin betaling

Het is ook mogelijk om bij ons te pinnen als u een bestelling komt afhalen.

Veilig betalen

U winkelt bij Speelburg in een beveiligde omgeving; uw gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden naar uw creditcard maatschappij of bank, die uw betaling vervolgens al dan niet goedkeurt.

Aankoop ruilen

Het is natuurlijk ons doel iedereen blij te maken met een aankoop van Speelburg, maar het kan voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Ook dan staan we natuurlijk voor je klaar!

Het is mogelijk om je aankoop te ruilen, binnen 14 dagen. Afhankelijk van je aankoopbedrag en de prijs van het nieuwe artikel ontvang je geld terug of betaal je bij. Kies je hetzelfde artikel uit? Dan hoef je uiteraard niets te bij te betalen.

Spelregels voor het ruilen bij Speelburg:

  • We kunnen natuurlijk niet spelen zonder regels. Om je aankoop bij Speelburg te ruilen zijn dat de volgende:
  • Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen ruilen
  • We kunnen alleen artikelen terugnemen die in een ongeopende verpakking zitten en opnieuw verkoopbaar zijn. Als een artikel geopend en gebruikt is, dan kan deze niet meer worden geruild

Heb je nog verdere vragen over het ruilen van jouw aankoop? Neem dan contact op met ons.


Aankoop terugsturen

Het is ons doel om iedereen te voorzien van het perfecte cadeau, maar het kan zijn dat je je bedenkt na je aankoop. Dan kun je jouw aankoop natuurlijk naar ons terugsturen.

Spelregels voor het terugsturen van jouw aankoop:

We kunnen natuurlijk niet spelen zonder regels. Om je aankoop bij Speelburg terug te sturen zijn dat de volgende:

  • Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen kosteloos terugsturen
  • Het termijn van 14 dagen gaat van start op de eerste dag nadat je je bestelling hebt ontvangen. We noemen dit termijn ‘de zichttermijn’
  • We maken iemand anders graag blij met jouw aankoop, daarom dient het artikel (voor zover mogelijk) in de originele verpakking te zitten en in verkoopbare staat te verkeren

Niet direct terugsturen:

  • Een kapot, beschadigd of incompleet artikel geleverd? Is je artikel kapot beschadigd of incompleet geleverd? Dan raden we je aan om bij ontvangst direct contact op te nemen met ons.
  • Verkeerd artikel ontvangen? Heb je een een artikel ontvangen welke je niet besteld hebt? Dan raden we je aan om bij ontvangst direct contact op te nemen met ons. Je kunt vervolgens het artikel terugsturen. Geef hierbij op een briefje aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.

Herroeping

Als je je koopovereenkomst met Speelburg herroept, ontvang je alle betalingen van ons terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten, (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden, goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. (NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011)

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden naar Speelburg.

Verpak de goederen in een goede stevige verpakking (bij voorkeur de doos waarin je deze hebt ontvangen) en lever het pakket in bij een PostNL inleverpunt. Vraag hierbij om een verzendbewijs zodat je retourzending te volgen is via Track & Trace. Speelburg is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retourzendingen die niet op deze wijze verzonden zijn. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Herroeping van je bestelling is niet mogelijk in geval van levering van digitale content die direct na bestelling doch uiterlijk binnen 30 dagen na het bestelmoment geleverd is. Je bent hiermee in het bestelproces akkoord gegaan. Als je toch deze modelinstructie en formulier voor herroeping ontvangt, is dat omdat deze wel betrekking hebben op andere artikelen uit jouw order.

Garantie

We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over je aankoop. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal in orde is, ook dan helpen we je graag verder.

Ik heb een kapot artikel ontvangen

Is het artikel kapot bij je aangekomen, dan zetten we natuurlijk alles op alles om je te helpen. Dat kan op verschillende manieren:

  • Door het artikel gratis om te ruilen voor exact hetzelfde product.
  • Door een kapot onderdeel gratis na te sturen.
  • Door het artikel gratis te laten repareren.

Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:

  • Het is belangrijk dat je ons een geldig aankoopbewijs kunt laten zien.
  • We willen je vragen om kapotte artikelen zo snel mogelijk na ontvangst terug te sturen.

Garantiebewijs van mijn artikel:

Het garantiebewijs van je aankoop is de factuur die je hebt ontvangen bij de bevestigingsmail van je online bestelling. Je hebt dit bewijs nodig om aanspraak te kunnen maken op garantie. Zonder dit bewijs kunnen we je jammer genoeg niet helpen.

Onderzoeksplicht:

Wanneer je je pakketje van ons hebt ontvangen dien je te voldoen aan de zogenaamde onderzoeksplicht die een klant heeft. Dat wil zeggen dat je binnen korte tijd na ontvangst moet kijken of je bestelling klopt en compleet is, er geen gebreken zijn en het artikel voldoet aan je verwachtingen. Is dit niet het geval? Dan vragen we je ons dat uiterlijk binnen 14 dagen na de bezorging schriftelijk te laten weten. Hiervoor ontvangen we graag een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van wat er mankeert zodat wij je goed kunnen helpen. Wij behouden ons het recht je klacht te (laten) onderzoeken.

Geen recht op garantie

In sommige gevallen heb je jammer genoeg geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. De garantie vervalt wanneer:

  • Het artikel door normaal gebruik versleten is.
  • Het artikel val-, stoot- of waterschade heeft.
  • Het artikel onjuist gebruikt is.