Garantie
We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over je aankoop. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal in orde is, ook dan helpen we je graag verder.
Ik heb een kapot artikel ontvangen
Is het artikel kapot bij je aangekomen, dan zetten we natuurlijk alles op alles om je te helpen. Dat kan op verschillende manieren:
- Door het artikel gratis om te ruilen voor exact hetzelfde product.
- Door een kapot onderdeel gratis na te sturen.
- Door het artikel gratis te laten repareren.
Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:
- Het is belangrijk dat je ons een geldig aankoopbewijs kunt laten zien.
- We willen je vragen om kapotte artikelen zo snel mogelijk na ontvangst terug te sturen.
Garantiebewijs van mijn artikel:
Het garantiebewijs van je aankoop is de factuur die je hebt ontvangen bij de bevestigingsmail van je online bestelling. Je hebt één van deze bewijzen nodig om aanspraak te kunnen maken op garantie. Zonder deze bewijzen kunnen we je jammer genoeg niet helpen.
Onderzoeksplicht:
Wanneer je je pakketje van ons hebt ontvangen dien je te voldoen aan de zogenaamde onderzoeksplicht die een klant heeft. Dat wil zeggen dat je binnen korte tijd na ontvangst moet kijken of je bestelling klopt en compleet is, er geen gebreken zijn en het artikel voldoet aan je verwachtingen. Is dit niet het geval? Dan vragen we je ons dat uiterlijk binnen 2 maanden na de bezorging schriftelijk te laten weten. Hiervoor ontvangen we graag een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van wat er mankeert zodat wij je goed kunnen helpen. Wij behouden ons het recht je klacht te (laten) onderzoeken.
Geen recht op garantie
In sommige gevallen heb je jammer genoeg geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. De garantie vervalt wanneer:
- Het artikel door normaal gebruik versleten is.
- Het artikel val-, stoot- of waterschade heeft.
- Het artikel onjuist gebruikt is.